تاريخچه انقلاب صضنعتي

هنر از بازي و ورزش

تاريخچه انقلاب صضنعتي

اخبار روز هنرمندان

نشان ملي بخش سابق شهرستان

هادرزفيلد در سال  به عنوان يك بخش شهرداري در غرب سواري غربي يوركشاير ادغام شد. اين بخش شامل كليساهاي مدني حاشيه نشين آلموندبري ، دالتون ، هادرسفيلد ، ليندلي-كام-كوارمبي و لاك وود بود كه بعداً منحل شد. هنگامي كه شوراي رده سواري غربي در سال  تشكيل شد ، هادرسفيلد به استثناي يك شهرستان تبديل شد ، و از كنترل آن مستثني بود. يك كرسي محدودتر از محدوده اوايل قرن  هادرسفيلد توسط حزب كارگر از زمان تاسيس آن در  نشان داده شده است ، و با توجه به اكثريت و طول مدت تصدي ، يك كرسي كاملاً متمايل به حزب كارگر است .

 

كركليز اولين بخش از كشور بود كه داراي يك مشاور حزب سبز يا ساير حزب طرفدار محيط زيست بود - نيكلاس هاروي - وي در اعتراض به تعطيلي در نظر گرفته شده خط راه آهن Settle و Carlisle نقشي اساسي داشت .  اين شورا داراي اعضاي حزب كارگر ، حزب محافظه كار و احزاب ليبرال دموكرات است. اين افراد سپرده را حفظ كردند و در آخرين انتخابات عمومي (براي نماينده اي كه در مجلس عوام خدمت مي كند) به بيش از ٪ آرا رسيدند.

 

هادرزفيلد در سال  گسترش يافت و بخشهايي از مناطق شهري Golcar ، Linthwaite و South Crosland را شبيه سازي كرد.  بخش شهرستان در سال  منسوخ شد و منطقه سابق آن با ساير مناطق تركيب شد و متروپوليتن كركليز را در غرب يوركشاير تشكيل داد.

 

پيشنهادات شورا براي جلب حمايت از وضعيت شهر در نظرسنجي برگزار شده توسط روزنامه روزانه هادرسفيلد توسط مردم رد شد . شورا در مسابقات  يا  براي آن وضعيت درخواست نكرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.