فوتبال آمريكايي چيست

هنر از بازي و ورزش

فوتبال آمريكايي چيست

اخبار روز هنرمندان

راگبي از شمال شرقي از هوا ديده مي شود.

بيشتر مناطق راگبي در ارتفاع  فوت ( متر) از سطح دريا بر روي فلاتي با شكل نامنظم واقع شده است كه بين دره هاي رودخانه آون و سويفت در شمال و رودخانه راينس بروك و رود ليم در جنوب واقع شده است.  در زمان رشد مدرن ، راگبي در شمال دره آون گسترش يافت و روستاهاي Brownsover و Newbold را كه در شمال دره آون قرار دارند ، پوشانده است.

مرز شهرستان بين Warwickshire ، Northamptonshire و Leicestershire در شرق راگبي توسط جاده A ( خيابان واتلينگ سابق ) در حدود  مايل (. كيلومتر) شرق مركز شهر راگبي تعريف شده است. اين سه شهرستان در پل داو به هم مي رسند . نقطه اي كه جاده A از رودخانه آون عبور مي كند و يك سه پايه ايجاد مي كند . در جنوب شرقي راگبي مرز شهرستان با Northamptonshire توسط Rains Brook تعريف شده است.  راگبي شرقي ترين شهر در Warwickshire (و كل منطقه West Midlands ) است

 

حومه و مناطق

حومه و نواحي راگبي شامل موارد زير است:

مكان هاي مجاور يا مجاور راگبي ، اما بخشي از خود شهر نيست:

جمعيت شناسي

در سرشماري سال  ، ، نفر در راگبي در ، خانوار زندگي مي كردند و متوسط ​​سن ساكنان راگبي  سال بود.

سياست و حاكميت

نمايندگي ملي

مقاله اصلي: راگبي (حوزه انتخابيه پارلمان انگليس)

از سال  تا  راگبي به خودي خود حوزه انتخابيه بود ، اين وضعيت در سال  دوباره بدست آمد. راگبي از نظر تاريخي يكي از حاشيه ترين كرسي هاي ميدلندز بوده است. از سال  تا سال  راگبي يك صندلي حاشيه اي بود كه بين احزاب محافظه كار و ليبرال تغيير قدرت داد . از سال  تا  ، محافظه كار برجسته ديويد مارگسون نماينده راگبي بود ، استعفاي وي باعث ايجاد انتخابات ميان دوره اي راگبي  شد كه توسط يك اتحاديه كارگري مستقل ويليام براون پيروز شد ، كرسي را تا زمان از دست دادن جيمز جانسون از حزب كارگر حفظ كرد.در سال . از سال  تا  راگبي يك حاشيه محافظه كار كارگري بود و حزب كارگر بيشتر اوقات آن دوره را در اختيار داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.