مسابقات فوتبال استراليايي

اخبار روز هنرمندان

تقريباً براي تمام مسابقات باشگاه هاي فوتبال استراليا ، هدف قهرماني در مسابقات قهرماني است . نخست وزير هميشه با يك سري نهايي تعيين مي شود . تيم هايي كه بالاترين موقعيت هاي نردبان را پس از فصل خونه به خونه كسب مي كنند ، در يك سري نهايي "نيمه حذفي" بازي مي كنند و در يك مسابقه بزرگ فينال براي تعيين اولين ها به اوج خود مي رسند. به طور معمول بين چهار تا هشت تيم در سري نهايي رقابت مي كنند. از تيمي كه پس از فصل خونه به خونه در اولين نردبان به پايان مي رسد ، به عنوان " برتر جزئي " شناخته مي شود ، اما اين معمولاً از اهميت كمي مستقل برخوردار است ، به غير از تساوي بهتر در فينال ها.

 

بسياري از ليگ هاي حومه و آماتور تعداد تيم كافي را دارند كه بايد در چندين بخش طبقه بازي كنند ، در پايان هر سال با صعود از ليگ هاي دسته اول پايين تر و سقوط به آخرين تيم مستقر در ليگ برتر . در حال حاضر ، هيچ يك از ليگ هاي سطح بالا كشور يا استراليا به اندازه كافي بزرگ نيستند كه بتوانند اين ساختار را تضمين كنند.

زنان و فوتبال استراليا 

اقدامي از مسابقه زنان در ساحل طلا بين داشگاه باند و بورلي هيدز

ميزان بالاي علاقه زنان به فوتبال استراليا در بين كدهاي فوتبال جهان بي نظير تلقي مي شود.  اين امر در قرن نوزدهم اتفاق افتاد ، همانطور كه در زمان مدرن است ، زنان تقريباً نيمي از كل حضور در مسابقات فوتبال استراليا را تشكيل مي دهند - نسبت بسيار بيشتر از ، به عنوان مثال ،  درصد از زنان تخمين زده شده جمعيت فوتبال انگليس را تشكيل مي دهد .  اين امر تا حدي به شخصيت برابري طلبانه فوتبال استراليا در پارك هاي عمومي كه زنان مي توانستند آزادانه با يكديگر مخلوط شوند و از طرق مختلف بازي را پشتيباني كنند ، نسبت داده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.